TACK FÖR DEN HÄR TIDEN

publicerat i DAGENS;
INTE FÖR ATT DU VARIT MIN PERSONLIGE ASSISTENT, VILKET MAN KAN LURAS ATT
TRO NÄR MAN SER FOTOT OVAN HÄR
U T A N
För att du stått ut med mig i över 24 år! Stått ut med alla nycker & svagheter, accepterat och haft överseende med samtliga mina men övergående såsom kroniska. Om det blivit bättre med åren?
KNAPPAST
För nu med åldern tillkommer ju en hel del kroppsliga men smygande också
Tur då att KÄRLEKEN övervinner allt
Älskar dej för att du är den du är
Älskar dej för att du älskar mej som jag är
Älskar dej för att du älskar mej
JAG HAR HELT ENKELT FÅTT VÄRLDENS BÄSTA HUSTRU
övrigt:
ösk gäääsp, tur det var gratis
idag var glasögonen med och huvudet på skaft (?)
räkmacka vid ässundet lika gott & mysigt varje år
sten till trädgården orubblig = olyftbar = personligt nederlag/prestigeförlust
oljat cykelkedjan min
klippt gräs
duschat
rakat
bloggat
nu blir det soffan
 
 
P U S S
 
 
 
 

Taggar: #Blogg100;

Kommentera inlägget här :