TACK FÖR DET HÄR ÅRET

publicerat i DAGENS;
2014 I BILDER
(har snott idéen av bloggkompisen Åke, schschhhh säg inget)
 
 
Årlig skidsemester i Säfsen, balsam för ande, kropp & själ!
 
Bästa dottern har blivit vuxen, fyllt 18 år. En dag fylld av glädje, stolthet
och en liten tår i ögat över att tiden går alldeles för fort!
 
Ny husvagnsplats i natursköna Frövi, med "toppen-medcampare" och fantastisk personal!
 
 
Sorgligt & vemodigt avsked från mina kollegor på bästa arbetsplatserna
Eductus & Lernia!
 
 
 
Alltigenom underbar sommarsemester med bästa hustrun och bästa dottern!
 
Fantastiska hockeyminnen med bortamatcher i bl.a. Luleå
 
 
Ulf Lundell i Malmköping
 
 
Nytt jobb på Frövi skola
 
 
Helsingborg maraton
 
 
Min bäste mors bortgång
 
Jul
 
 
Och snart nyår
 
 
 
T A C K
 
alla ni som läst min blogg

gamla som nya
 
enstaka som kontinuerliga
 
 
T A C K
för
kommentarer
medkänsla
uppmuntran
åsikter
tips
 
 

Hoppas vi hörs/läses 2015
 
 
 
Ha en underbar nyårshelg och ta hand om varandra!
KÄRLEK
till
er
alla
 
 övrigt:
idag ska undertecknad bjuda nyårgästerna på
rullader
favvorecept
favvomat
gott nytt år
 
 
N Y Å R S P U S S
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åke:

Gör inget att du snodde min idé :) Kul att du gjorde en kavalkad :) Härliga bilder du visar upp och var du ända upp till Luleå? Gott Nytt år och vi möts i 2015 redan ;)

2:a kommentar, skriven , av Åke:

Kung Lundell bilderna är jag avis på ;) Vet du vad en kompis till mig gjorde? Han skrev ut en bild av Lundell vi var på en konsert en gång... Och skickade till Uffe, som satte sin namnteckning på den och sände åter ;)

3:e kommentar, skriven , av Kenneth:

fina bilder
glöm nu inte utmaningen :)

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Härliga bilder från det gånga året.
Hittade till dig via Kenneths blogg, ska bli trevligt att följa ditt (foto)år :)

5:e kommentar, skriven , av christian:

Åke: Tack för tipset!
Kenneth: Hur skulle jag......
Linda: Kul! :) Ska kolla in hos dig med.... :)

Kommentera inlägget här :