FÅR NI BESÖK?

publicerat i SEMESTERÄVENTYR;
undrade en campinggranne när vi tog fram vår husvagnsgrill
rolig replik, kuinde varit min
men faktum är, att denna lilla resegrill är
totally perfect
att ha med i husvagnen
den får plats och har plats
till och med flintastek går att grilla
hel
en kväll hade mina tjejer gjort laxpaket
och fast jag inte är nån laxfantast
var det en ypperlig måltid
bästa grillningen under semestern faktiskt
nu måste man ju ta paus från grillning ibland
t.ex. på kalvsjögårdens restaurang
ljuvlig utsikt, trevlig värd, god mat
alltsammans med bästa familjen
och som efterrätt skulle jag ha kalvdans
vilket jag inte fick
de sista var sålda på förmiddagen
men jag skulle kompenseras med en
sliskig, söt överraskning
försök gissa vad jag bjöds på.....
svar imorgon
 
 
P U S S
 

Kommentera inlägget här :