BARNCANCERFONDEN

publicerat i DAGENS;
 
 
ni som läste bloggen igår fick se något väldigt ovanligt
vad gäller min blogg alltså
jag uppmanade till
konsumtion
 
"kom och köp"
var rubriken
 
tänkte bara att det finns ju så mycket
skräp (för att inte säga skit)
det görs reklam för
så varför inte pusha för något viktigt
 
hoppas att nån
helst flera
allra helst jättemånga
bidrar med pengar till
barncancerfonden
genom att köpa ett armband
 idag höll runkeepern hela rundan
och rundan var genast mkt roligare
att genomföra
 
vi lyckades äta upp hela tårtan på jobbet
vi - det var mitt arbetslag & jag
antal 7
 
nu vill jag önska alla
m a m m o r
en härlig söndag
 
 
och till alla er som har
m a m m o r

skäm bort
förgyll dagen
låt dem känna hur
älskade
värdefulla
oumbärliga
de är
 
 övrigt:
modeblogg ?
varför inte!
får se vad vi kan åstadkomma....
 
 
 
M A Z E L    T O V
 
 

 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kenneth:

härligt med uppmaningar att hjälpa :) o gott på bilderna med :)

2:a kommentar, skriven , av christian:

Kenneth:
Ja, det var ju du som började.....! :)

Kommentera inlägget här :