INTE LÄTT ATT VARA GIFT

publicerat i SKÄMT var det HÄR;
 
 
 
-   Jag trodde aldrig min mamma skulle gå med på att vi gifter oss, sa den nyblivna frun till sin make.
    Hon tycker att du är alldeles för feminin!
-   Ja, jämfört med henne så.....
 
 
-   Svante, läste du i tidningen att en präst blivit nerslagen på öppen gata. det är samme präst som vigde
    oss en gång i tiden.
-   Jag svär på, det va inte jag!
 
 
 
Äkta maken Rune till sin bästis Sune:
-   Min fru måste vara en korsning mellan hund och indian. Skäller hon inte så är hon på krigsstigen!
 
 
-   I mitt hemland har varje man minst fem fruar, sa shejken till turisterna.
-   Finns det verkligen ingen som bara har en? frågade någon.
-   Jo, min bror, men han är inbiten ungkarl!
 
  Plats för skratt...
 
   ↓   ↓   ↓        ↓   ↓   ↓   ↓  
 
                                                                
....hehe.....hihi

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kenneth:

ja inte lätt o vara ungkarl heller :)

2:a kommentar, skriven , av Åke:

Min fru skrattade inte åt hunden och indianen, hon var tyst länge och till slut sa hon: Är den klar? Ja svarade jag... Behöver jag vara orolig då...

3:e kommentar, skriven , av Åke:

Ska erkänna också att grannen kan ropa över med följande ur hans mun: Nu har dom satt den där hundkäften på en fårskalle igen!!!

4:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

He he... stackars er... ;)

5:e kommentar, skriven , av christian:

Kenneth:
Ja du, allting har sina sidor....
Jessica:
Tack för medkänsla! ;)
Åke:
Skulle jag tro, du kan ju börja packa......:)

Kommentera inlägget här :