JAG ÖNSKAR EDER ALLA...

publicerat i DAGENS;
....jag önskar eder alla...
....jag önskar eder alla...
en fröjdefull helg
 och
må alla
och då menar jag verkligen
a l l a
barn
slippa allt som har med alkoholrelaterat elände att göra
 
må samtliga missbrukande föräldrar brinna i helvetet
ja, eller på majbrasan då
må du
sånga en sjung för att våren ska komma
ja, förr eller senare i alla fall
 
må du
 protestera
demonstrera
på första maj
 
"mera jobb - mindre lön"
typ
 
"flera chefer - mindre arbetare"
typ
 
"mera möten - mindre effektivitet"
typ
 
"fler politiker - mindre bra"
typ
 
 
må du
se till att hålla ihop med din kompis bara så du inte blåser bort
undvik kravallstaket
 
må du
inte kasta sten på ordningsmakten
 
må ni
gå i led
 
i den mån det kommer nån mer än du.....
 
annars
bilda eget led
Bildresultat för gapskratt gif
själv ska jag befria ett styck knauss eiffelland från vinteridet
besiktiga densamme
och
köra ut den på grönbete
 
typ
"husvagnssläpp"
 övrigt:
avgörande hockeyfinal på lördag
spännande värre
 
 
P U S S
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :