HAN HAR POLEN

publicerat i
ja alltså, inte han precis
och inte polen precis
pollen
skulle de vara
 jo då
ännu ett exempel på dessa otaliga felsägningar/felskrivningar
måste villigt erkänna att det är en av de bästa stunderna i en lärares liv
 kanske därför man ser ut som man gör
kanske dags att byta jobb
kanske dags att ge några fler exempel
 "det finns olika läkemedel som rullstol...."
eehhh
jaa ha
tar man den oralt med vatten?
före eller efter måltiden?
eller tas den analt?
kanske via dropp?
och doseringen?
två gånger dagligen?
måste bli en väldig massa rullstolar....
 
 
skulle nog stått "hjälpmedel" tänker jag
 viktigt me ergonomi inom ett yrlke som undersköterska
bland annat att man har rätt
arbetsställning
så jag vet hur jag ska stå när jag ska skjuta patienten
 
hahahahahahahahahahahaha
 
det beror ju alldeles på vad du använder för vapen
hagelbössa längre bort
haubits ännu längre bort
bazookas inte alltför nära heller
en liten colt får du nog stå ganska nära, man vill ju inte missa
 en får innerligt hoppas att alla dessa kantigheter
slipas bort under utbildningens gång
 annars är jag nog benägen att se aningen svart för sjukvården framöver
men när vi var på ktc
kliniskt träningscentrum
klarade sig de flesta bra
ta blodtryck
ta blodprov
sätta kateter
 men
ändå
jag är glad om jag slipper blir sjuk
tänka sig att bli ordinerad en rullstol
och sen blir skjuten mitt under ordinationen
nej tack
för mig räcker det med polen....
 övrigt:
jag har en kollega som har en diagnos
esdsgasiim syndrom
stackarn
är det behandlingsbart tro?
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :