JAG VAR DÄR

publicerat i DAGENS;
och väl var det
inget man vill missa
timo räisänen live at stadsträdgården i örebro
 det var värt varenda peng
skulle vilja påstå att killen är värd att pröjsa för när som
 hela hans uppenbarelse är en upplevelse
mellansnacket
publikkontakten
humorn
och
mest av allt
inlevelsen
känslan
what a feelin`
 nu trodde nog 
många
de flesta
vi
(fru & dotter & jag)
att det kanske skulle kunna bli en och annan gärdestadlåt
det blev
e n
 men det räckte
de nya låtarna varav några på svenska
var ypperliga
bra
kul
tänkvärda
texter
och mycket bra musik
eller som han själv uttryckte det
"några smash-hits"
trots att medelåldern var relativt hög
tillhörde jag inte de äldsta
men ändå tillräckligt gammal för att inte stå i första raden
och svänga mina lurviga
förresten
hade restriktioner från bästa makan att följa
man ville inte skämmas å mina vägnar
nå väl
det ryckte visserligen i en och annan lem
m e n
jag satt på min stol
 därav håller inte heller mina bilder någon högre klass
men
vill ni se bättre får ni väl gå och se timo själva
vilket starkt kan rekommenderas
eller
köp nya skivan
alltid nåt att börja med
 övrigt:
ja på en sån där skulle man gärna vilja stå....
 
 
P U S S

Kommentera inlägget här :