PRYDPARAD

publicerat i BETRAKTARMINISTERN TAR TON;
tänk att den där betraktarministern inte kan hålla käften
en endaste dag
jo då
tänk för att han kan
men han
v i l l
inte
! ! !
nu har jag inte så mycket att betrakta
ska jag vara riktigt ärlig så tänkte jag faktiskt inte betrakta alls
det där som händer i örebro just nu
örebro pride som det heter
ingen lust
ingen tid
o r k a
 det som slog mig idag var att man kanske skulle anordna en
p r y d p a r a d
alltså en
obetydlig
liten liten
nästan osynlig
definitivt oannoncerad
demonstration
för oss
överdrivet blygsamma
 småskuret sedesamma
som inte vill stoltsera med vår kärlek
 som inte vill exponera vårt
ringa
oansenliga
föga upphetsande
nästan intetsägande
sexualliv
(nä, usch, fy, vad är det jag skriver)
övrigt:
undrar om det kommer nån......
 
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :