TRUMP TRUMP OVERTRUMP

publicerat i DAGENS;
 och då är övertramp ändå ett av de mer moderata orden som används
alltså
ärligt talat
har inte media, politiker och alla dessa smittensmätters
bättre saker att göra än att hetsa upp sig över usa:s president
vad han säger
vad han gör
vad han tänker göra
vad han menar
kanske kanske kanske
är det lite lite mer angeläget att ägna sig åt detta vår lands bekymmer
här är långt ifrån allt sagt
(man vågar inte?)
och hur mycket som helst att göra
s å
.
.
.
men det är klart
det kostar på
bättre att sitta på piedestalen och kasta sten
.
.
.
 
i
 
glashus
 nä här behövs lite glada tillrop
eller
klurigheter
och
roligheter
som vanligt sammanställd från min härliga almanacka
herregud & co
 jag vill inte ha en "att göra lista"
jag vill ha en "att göra lusta"
så ska det låta....helst varje dag
 så klart jag pratar med mig själv
man behöver ju ett expertutlåtande då och då
ja eller själv är bäste dräng
 jag älskar att inte hata
det skulle vissa hockeysupportrar ta till sig
tex de från karlstad, stockholm eller linköping
som istället för att heja på de sina skriker
hata hata hata örebro
 jag lider inte av dåligt minne
jag njuter av det
d e n
är fin
passar som handsken
sitter som en smäck
sitter som en pjäxa
passar som arslet på pottan
 avslutningsvis
jag delar alltid pizzan i 6 bitar
jag skulle aldrig orka äta 8 bitar
 övrigt:
alla foton är från......
....från....
.....ja.....
...gissa....
...jaaaaaa....
....säfsen....
p.s. kan rekommenderas
 
 
 
P U S S

Kommentera inlägget här :