#jagutmaning - JAG ÄLSKAR

publicerat i
mig själv
ty jag är 
störst
bäst
vackrast
.....och lite till....
nä vars....
...jag älskar naturligtyvis
min fru & min dotter
mest av allt i hela vida världen
vad annars?
 min fru för att hon älskar mig
tar mig för den jag är
har världens finaste leende
ett underbart skratt
är omtänksam
snäll
och med på det mesta
 min dotter för att hon älskar mig
för att vi har roligt ihop
för att hon är klok
omtänksam
snäll
och har samma humor som pappsen
 och för att vi båda älskar vårt kära
örebro hockey
här missas inga hemmamatcher
och man åker även på en och annan bortafight
ja
då är vi framme vid nummer tre i vad jag älskar
mitt kära hockeylag
fast den kärleken är på en klart lägre nivå än mina 
topp två
 jag älskar havet
dess mäktiga oändlighet
och lugnande vågskalp
sen älskar jag ju på något sätt
min käre uffe 
 och
längdskidåkning i säfsen
och julen
 och jogging
 och god mat & dryck
och och och.....
...livet är underbart
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :