#jagutmaning - JAG MÅR BÄST

publicerat i
...när jag ser ut så här
skämt åsido
jag mår bäst
när min familj mår bra
när både dotter & fru har det gått
när både dotter & fru är friska och glada
när både dotter & fru skrattar
jag mär bäst
i bästa familjen famn
&
goda vänners lag
för då känner jag mig trygg och tillfreds
jag mår (lite) bäst
när jag får jogga i lagom fint väder ute i naturen
njuta av dofter, stillhet, motion
jag mår (också lite) bäst
när jag slipper tänka på några måsten
bara vara, semester typ eller uppdragsfria helger
take the day as it comes, you know
jag mår (också) bäst
 när jag slipper tänka på min svunna, förlorade barndom
samt
titta på de siffror som säger hur många år jag vandrat här på jorden
 men som sagt
 
allra
allra
allra
b ä s t
 
mår jag
 
när min älskade bästa fru & min älskade bästa dotter mår bra
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :