#jagutmaning - JAG ÖNSKAR

publicerat i
 jag önskar
fred på vår jord
 
 jag önskar
bara snälla människor
 
 jag önskar
kärlek till alla
 ja, och allt det andra som man brukar önska sig
inga sjukdomar
att det går bra för barnen
bla bla bla bla bla
och
bla
 men jag önskar också
högre lön
mindre arbete
mycket mer semester
ny bil
en massa barnbarn
ett långt & lyckligt liv
att aldrig bli gammal
 därutöver önskar jag mig
många många fler bloggläsare
att jag nån gång blir klar med min bok
att många då vill köpa min bok
jag önskar även
att de unga lyssnar & lär av de gamla
att sverige blir det där trevliga, vänliga och fina landet som det var för länge sen
och och och
.
.
.
.
nu orkar jag inte mer
.
.
.
.
jo
en sak till
jag önskar mig
 
 
l u g n   &   r o
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ake:

Jag tycker du tänker så underbart, du ser till dig själv långt ned på din egen lista. Du är en fin människa, låg egoist. Jag vill vara nummer ett som köper din bok, kom detta ihåg!!! Jag ser fram emot den ;)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Käre bloggvän, du är allt bra snäll du..... :), själv har jag bestämt att jag är en ganska stor egoist...

Kommentera inlägget här :