OM JAG SVARADE FEL...

publicerat i DAGENS;
......VAR DET EN DUM FRÅGA
 så kom inte å säg nåt annat
din
din
din
smittensmätter
 
naturligtvis har jag tagit citatet från
"herregud & co"
inte kommer jag på något sådant
genitaliskt
på egna händer
 
men frasen bör läggas på minnet
alltid kan den reta nån
 vilse?
nej nej jag är inte vilse
det är resten av flocken som  är vilse!
(även detta citat är från "herregud & co")
och nu är det jag i egen hög person som är
smittensmättern
 
för jag är till
minst
100% säker på det
 
och hur kan jag vara så säker på det?
jo
det är åldern
ålderdomens
vishet
 
ryggsäcken
full av livserfarenheter
både
här & där
både
gott & ont
 men mest av allt vet jag det därför att
förr
eller
senare
mest senare faktiskt
 
kommer flocken alltid ifatt
 
ponerandes
 
tänkandes
 
sägandes
 
görandes
 
 
 
d e t
 
som en annan då redan
 
ponerat
 
tänkt
 
sagt
 
gjort
 
för länge
länge
sen
 övrigt:
ödmujkhet?
det kan du ta och stoppa upp.......
 
 
 
 
P U S S

Kommentera inlägget här :