IT`S NOT ME

publicerat i DAGENS;
jo
han på bilden är jag
v a r
jag
 m e n
det är inte jag
att vara sjuk
l ä n g e
uschaaaaliiiiinge
som östgöten plägar uttrycka sig
när denne misstycker om något spörsmål
 alltså
förkylning i all ära
det kan man ju råka ut för
kommer liksom inte undan
m e n
nu har han på bilden snart hostat lungorna ur sig
 nattsömn?
sometimes!
för övrigt
trött
tröttare
tröttast
huvudvärk
ont i öronen
hes
feber?
inte längre
alltid nåt att
"glädja"
sig åt
 no no
i don!t feel again me
i t ` s     n o t      m e
! ! ! ! !
vårdcentralen
in the morning
 övrigt:
den fina t-shirten är en gåva från forna arbetskamrater
på den tiden jag jobbade i askersund
long long time ago
thank you franz
 
 
P U S S
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Jobbigt, jag är inte så illa som du men tröttsamt är det, gå över nu bara! Lycka till på vc

2:a kommentar, skriven , av christian:

Jessica:
Det var bättre förr t.o.m. förkylningarna var bättre, ont i halsen, snuva hosta sen var det klart nu....allt möjligt hur länge som helst... :(

Kommentera inlägget här :