UPPVÄRMNING INNAN UPPVÄRMNINGEN

publicerat i DAGENS;
mycket får man vara med om här i livet
bland annat att ett allsvenskt fotbollslag
värmer upp
inför
uppvärmningen
inför
kvällens match
halmstads bk är di blåe där
hoppas de vinner mot örebro sk
verkar vara ett najs gäng
 stretchning på proffsnivå
lockade en och annan kvinnlig elev att spana in
en manlig elev gick ut för att trixa lite med trasan
och en lärare tog ett par kort till bloggen
 annars inte mycket nytt 
under the sun
får väl kasta ur mej några fredagsroligheter
á la rolf allan mjunstedt
från rena rama rolf
den gamla goda serien
don`t mess with me för
en vacker dag dag har du tagit ett steg för länge
och då kanske jag blir så ilsk att jag
slår knocka ut på dej
bäst du passar dej alltså
för
du ska ha en väldig klar sak för dej
blir det too much
hämtar jag mina
chefrar
 det är ingen idé att du
för ett ljus bakom ryggen på mig
för som du ser har jag i allra värsta fall ett
triumfkort
kvar
och jag lovar min
krigsstratologi
is not to play with
så don`t try to
inhalera mig
försvaret är på sin vakt
 övrigt:
have a nice weekend
 
 
 
 
P U S S
 

Kommentera inlägget här :