FRÅN A TILL Ö

publicerat i DAGENS;
heja sverige
 världsrekord i kränkningar
vinner vi 
lätt
först kränkt vinner
!
och jag min stackare förlorar jämt...
 ha ha ha
he he he heja sverige
är det inte så det är
?
först 
diskutera
dividera
ventilera
med mera
sen
"ja, så ver det med det"
och var kommer jag in i bilden 
?
 heja heja heja
sverige
där har vi i alla fall
nemas problems
ty
vi har den där
"mänskliga faktorn"
vi kan skylla på 
eller
är det kanske 
"min svåra barndom"
"min asperger"
"min autism"
"min adhd"
"min mbl, scb, mbd, pro........."
själv har jag
"a" till "ö"
 övrigt:
trevlig fredag önskas
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Härlig Valborg önskar jag och hoppas att någon tar ansvar för dina handlingar 😉

2:a kommentar, skriven , av Christian:

Jessica:
Har du adressen till "någon" ?!? :) LOL

Kommentera inlägget här :