TOKIG TORSDAG

publicerat i DAGENS;
ALKOHOLFRI
N A T U R L I G T V I S
! ! !
(hänsyn är elefantens moder i porslinsaffären)
 
inte så mycket tokigt
e g e n t l i g e n
 
mer än att en av våra härliga deltagare
efter att ha skruvat i 2 skruvar
 
t v å 
 
T  V  Å
 
skruvar i en stol reste sig med orden
 
"nu rast, jag jobbat mycket"
 man kan inget annat än 
l e
 det bådar inte gått
att inte bli tagen på allvar
bara för att man blivit aningen äldre
  kanske är det det här man behöver för att vara
rätt rustad i kristider
som alla tjatar om nu
 
 
vad då
k r i s t i d e r
 
har det varit andra tider på sistone
?
 
har jag missat nåt
?
övrigt:
remember...
...det är fredag imorron
 
 
 
P U S S
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Då jag har tummen mitt i handen känner jag mycket för personen - troligen en kille - som ville ta rast efter att ha skruvat in två skruvar i en stol.

PS. Är det fas 3 du håller i, eller utbildning av nyanlända? DS.

2:a kommentar, skriven , av christian:

BP:
Yrkessvenska

3:e kommentar, skriven , av Kenneth:

ja du trodde du fått problem med potensen. Minnet sviktar även här därav min dåliga närvaro.
Vänta vad gör jag här? Vart är jag? nä bäst o gå runt hörnet o kolla

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Kenneth:
Kul att höra från dig, det var länge sen. Skulle nog ha mejlat endera dan om jag inte hört nåt

Kommentera inlägget här :