ENTSCHULDIGUNG

publicerat i DAGENS;
ursäkta
förlåt mig
för mitt 
å t e r f a l l
igår
 
jo jag vet jag hade lovat att inte gnälla på bloggen i år
men som kronisk gnällare...
.
.
.
....ja, ni förstår
 jag ber verkligen om ursäkt för mitt tunga
å t e r f a l l
och förtår om ni är besvikna på mig
men
ni vet
en
g n ä l l m i s s b r u k a r e
har det omänskligt tufft i dessa svåra
allt svårare tider
 hoppas lite helt oskyldiga fina foton
tagen på 
e g e n
hand
kan gottgöra lite av
det missmod
eller
den upprördhet
eller 
den besvikelse
ni säkerligen och med all rätt känner
 idag blir det inte mer
ett kort inlägg
skriven i all ödmjukhet för mina läsare
och
darrande av abstinens......
.
.
.
 m e n
jag jobbar på det....
övrigt: 
undrar om det finns nåt tolvstegsprogram för kroniska gnällspikar.....
 
 
P U S S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Om du gnällde om ett tv-program så är det ju bara att byta kanal, eller sluta titta på sådana serier. Det enda jag tittar på är engelska deckarserier och sportprogram. Då slipper jag gnälla. Eller ja, är det en dålig fotbollsmatch så:-)
Men du kan ju skriva om ÖSK's segrar den senaste veckan;-)

Svar: Ett café är en offentlig plats och då får man fota utan att be om lov. Men ofta frågar jag faktiskt om jag får ta en bild.

2:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Tror du är körd... 😂

3:e kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Det brukar bli så att jag lägger ner, det är en hel del program som jag vägrar se på numera....bara en liten rättelse, vårt hockeylag heter Örebro Hockey, ÖSK är stadens fotbollslag.
Tack för svaret, intressant!
Jessica:
Hahahahahaha :) :) :) tack ska du ha!!!

Kommentera inlägget här :