Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ake:

Här vart det ihopskrapad någonslags paj till middag, och nu precis grillad korv med bröd i den tjugo en gradiga kvällen 👍

2:a kommentar, skriven , av BP:

Här ser jag inte ens vad det är? Potatis med gräddsås eller nåt annat geggigt. Ingen sommarmat för mig kan jag säga. Min man och jag har levt på olika sallader och sushi i mer än två veckor nu. Varmmat går faktiskt inte ned i värmen.

3:e kommentar, skriven , av BP:

Här ser jag inte ens vad det är? Potatis med gräddsås eller nåt annat geggigt. Ingen sommarmat för mig kan jag säga. Min man och jag har levt på olika sallader och sushi i mer än två veckor nu. Varmmat går faktiskt inte ned i värmen.

4:e kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Pulvermos & fiskbullar......
Åke:
Korv i alla former äter vi mycket...

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tyckte det påminde om fiskbullar i hummersås som min dotter älskade så mycket när hon var liten... fanns alltid minst en burk hemma för hennes skull 😊

6:e kommentar, skriven , av Ake:

anonym det var jag också.

7:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke: Trodde nästan det.... :)

Kommentera inlägget här :