ENGLISH FOR BEGINNERS -. RELOADED

publicerat i DAGENS;
 
i can feel again me in this  -  jag kan känna igen mig i det
 
what are you for one  -  vad är du för en
 
this here hit all the records  -  det här slår alla rekord
 
what say you if this  -  vad säger du om det
 
better can you  -  bättre kan du
 
we sheep see  -  vi får se
 
that thumbs we on  -  det tummar vi på
 
the end good everything good  -  slutet gott allting gott
 
so can it goe  -  så kan det gå
 
it was before my time  -  det var före min tid
 
moveporridge  -  flyttgröt
 
 
 
 
SEE YA
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

:-) Var får du alt ifrån? "Översätter" du själv eller finns det en sajt som samlar på dessa roliga "direktöversättningar?

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
All by myself!!! Som språknörd/språklärare tänker jag språk dagarna i ända (nästan) och det är så kul att leka med ord :) Sen tror jag säkert det finns nån sida, säg det som inte finns..... :)

Kommentera inlägget här :