FÖRKROSSAD........FREDAG IGEN

publicerat i DAGENS;

 är jag inte
och
tänker inte bli heller
jag reser mig igen
som torsten flinck sjöng
och
vi har rest sängen igen
först
avreagera sig på ikeas sänggavel
trampa 
slå
vrida
bända
 
aaahhhhh
ljuvligt
bort med skräpet
krävdes inga större kraftansträngningar
vilket säger ännu en hel del om 
den bristande kvaliteten
 
 lån av kärra
(tack lisbeth)
inköp av gavel
inköp av ben
montering
klart
snyggt
och
prydligt
bättre än förut
s å
alla äro glada och nöjda
och så har det då blivit ännu en fredag
kul?
jovars, något sånär
men det går allt bra fort
 
livet alltså
fast
solen denna vecka har piggat upp 
både en och annan
man märker det
människorna ser gladare ut
utom jag då kanske
ser lika
sur
butter 
ut som vanligtvis
resten av årets alla dagar
 så jag får försöka pigga upp mig lite med följande
 ja
tänk så det kan gå
fast bättre än åt andra hållet...
inte lätt det här med matlagning
här kommer ett annat tips
som underlättar för er som inte
har ingått det
ä k t a    s t å n d e t
g ä n g a t    e r
s l a g i t    e r a    p å s a r    i h o p
 övrigt:
trevlig helg
nu ska jag unna mig en 
b ä r s
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Vilken snygg sänggavel! Den går ju perfekt ihop med ert överkast! Åsså ser jag att ni också fortfarande har barnasinnet i behåll med lite nallar här och var:-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Tack, jo, vi blev nöjda....och kramdjur, ja, det blir man aldrig för gammal för... :)

3:e kommentar, skriven , av Ake:

Öl är hälsa så hälsa ofta ;) Jamen den sängen vart väl bra... ser ut att vara kvalité :) Varmt och ombonat!!! Fin bild på er båda ovan sängen! Du tyckte jag såg Iprenmannen skymta förbi ;)

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Vi skulle gjort så från början och aldrig köpt nån sängram från Ikea... :( Iprenmannen?!?

Kommentera inlägget här :