GLAD MÅNDAG

publicerat i DAGENS;
igen....
blir man inte glad av denna fantastiska it-fortbildning
ja
då vet jag inte
 sen kan man ju inte bli annat än glad
när syrran och bästa svågern firar
korallbröllop
35 år
idag
några strån vassare än vi lehmanns
å andra sidan började de ju tidigt
blev ihop redan på högstadiet
i årskur åtta om jag minns rätt
bra jobbat
! ! ! 
kör hårt de nästa 35....
sen blev jag lite glad att bloggen helt plötsligt
tillåter mig att välja
 f ä r g
texten
samt
olika
teckensnitt
och
storlekar
 övrigt:
ha en fin vecka....
 
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Lexikonet är helt suverän:-) Din egen uppfinning igen eller...
Är dock aningen tveksam om du har rätt med e-posten. Du har väl inte glömt PostNord och deras postgång;-)

Färgad text i små mängder, dvs. en färg förutom svart är bra om man vill framhäva något speciellt. Men en färgmix är då inget för mig som gammal formgivare. Okej, i en barnbok då;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Lexikonet hittade jag på facebook och alla färger i inlägget var bara för att visa nyheten "IRL" så att säga.... :)

Kommentera inlägget här :