ANONYMA FEMININA UNGA

publicerat i DAGENS;
eller AFU som de också kallas
dessa tillhör inte jag som ni kan se
för det första är jag macho
(mucho macho till och med om jag får säga det själv, och det får jag ju,
eftersom det är min egen blogg jag skriver på)
för det andra är jag inte ung
alltså jag menar inte så ung
klart jag är ung i hjärta och sinne men även till det yttre
kan ju ingen se att jag fyllt 50
men som sagt är jag inte kvalificerad för 
AFU
Anonyma Feminina Unga
 den här bilden har inte det minsta med inlägget att göra
men jag hittade inget bättre just nu
eller hade ingen lust att hålla på att leta om man säger så
nåväl
AFU
Anonyma Feminina Unga
är alltså en undanskymd grupp unga människor
som lider av feminina efternamn
typ
.
.
.
.
.
.
ja, jag vet inte
 själv är jag ju närmare att kvala in till ovanstående förening
även om jag till dags dato enbart uppnått ett av kriterierna
att vara sur
.
.
.
.
den här bilden passar ju lite till inlägget eftersom kärri...
...eh schudrun ju är förgrundshagga i fi
sen är ju bilden synnerligen underhållande rolig också
nåväl
AFU
är än så länge en ganska så okänd företeelse
själv har jag inte hört om den förrän idag
och
jag råkar känna ett av offren eller vad vi nu ska/bör kalla dem
 nä det är inte han/hon/hen/hin.... på bilden även om man kan tro det
men bilden representerar lite av föreningens självbild
man skäms inte för att bära ett feminint efternamn
typ.....
mig veterligen är man inte ens själv medveten om det många gånger
tur då att det finns medmänniskor som uppmärksamma
problemet
fadäsen
handikappet
så att vederbörande kan få hjälp och stöd i nämnda förening
AFU
 är det någon som känner att
"det här berör mig djupt, jag skulle vilja stödja AFU"
.
.
.
.
får jag återkomma i ärendet när jag fått lite mer input vill säga info
för
som sagt
allt ligger i sin linda
ännu ett av sammhällets undangömda, bortglömda problem
har sett dagens ljus
kommit upp till ytan
 övrigt:
ovanstående kan vara en släng av ironi
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Googlade Anonyma Feminina Ungar och fick upp den här sajten:
http://www.familjeliv.se/forum/thread/65830903-tjejer-attraheras-ni-av-feminina-killar/1/nick/65835351

Errmmhhhh - I-problem skulle jag säga. Den stora behållningen i dit inlägg är utan minsta tvekan sista bilden! Vilket kort!!!

2:a kommentar, skriven , av Åke:

Söta skor/dojor/sockar eller sockerplast kanske 👍 Skorstenen var det "stake" i eller på... Du i sin egen blogg bestämmer admin som innehåll och bilder 👌 Jag försöker lära mig så mycket om språket dessutom, jag har en språkpolis hemma och en svägerska som klagar på mig typ: Varför skriver du inte som du pratar? Du som pratar så roligt!!! Det hela är väl att man var borta just den där skrivlektionen i skolan...

3:e kommentar, skriven , av Åke:

Men du!!! 48 åringen ser ju gallant ut i sin klippardress 👍

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Du duger som du är tycker jag ! :)
BP:
Med tanke på att jag bara svamlade ihop nåt efter eget bevåg är det mkt besynnerligt att det finns ett "problem" in real life

5:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Ja du, det var på den tiden jag klippte gräset hemma hos morsan.....det var tider det... :(

Kommentera inlägget här :