RAPPORT FRÅN DÅRHUSET

publicerat i DAGENS;
nej nej nej
jag har 
i n t e
varit i riksdagen
ej heller
i rosenbad
men jag
kan ju inte låta bli att
dela med mig av några
nya "alster"
från mitt 
dagliga förvärv
eller vad sägs om
följande meddelande
som kom till mig per mejl
.....jag har gjort bocken...
nu förstår ju alla direkt
med tanke på min 
"kundkrets"
att det 
"boken" man menade
men men
att
göra bocken
kan säkert vara 
nog så roligt
för att inte tala om att
göra det 
med bocken
sen var det någon som 
ville skriva något om
"polacker"
alltså medborgare från polen
men det blev
polare
istället
och det låter ju bra mycket 
najsare
.
.
.
jag avslutar med följande klipp
som svar på frågan
"kan det bli värre"?
dagen idag
har varit en
solig dag
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Hahaha! Tack för ett gott skratt. Å sista serieteckningen - ja, den var helt klart den bästa. Klarar inte av Ernst, har aldrig gjort. Han är sliskigt äckligt om du frågar mig. Bara jag ser honom så får jag gåshud, fast tvärtom;-)

PS. Hoppas han inte sätter in robotar på kommentarer hos dig, för då är jag rökt;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP: :) lol

Kommentera inlägget här :