#jagutmaning - JAG LÄNGTAR

publicerat i
till pensionen
då kan jag äntligen så där helt och fullt göra
vad jag vill
när jag vill
hur mycket jag vill
skriva skriva skriva
musicera
läsa
bara vara
jag längtar
till havet
alltid
jämt & ständigt
oupphörligen
jag längtar
till säfsen
platsen som är balsam för ande, kropp & själ
mitt lilla paradis på jorden
jag längtar
att hockeysäsongen börjar
så att jag tillsammans med bästa dottern kan gå och se vårt kära örebro hockey
jag längtar
tillbaka hit
 när dottern var liten
min fru & jag yngre
och halva livet låg framför oss
nu blev jag ledsen
.
.
.
livet går för fort
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ake:

Fint du längtar till 👍Men pensioneringen får vänta, skolan behöverdin din kunskap, din bok måste också också bli klar...

2:a kommentar, skriven , av christian:

Åke:
Nä du broder, skolan klarar sig bra utan mig och framförallt klarar jag mig alldeles utmärkt utan skolan, där har jag gjort mitt! Och boken....den är på gång! :)

Kommentera inlägget här :