EN DEL BLIR SURA FÖR ALLTING....

publicerat i DAGENS;
....själv blir jag sur för ingenting
 å då e de bäst å passa upp så jag inte bombar 
random bilder till ett random inlägg
 nu på tiden
är ju allt tillåtet så.....
...varför inte äta
rustat bröd
 förresten
är det bättre att
oälska
än att 
hata
?
skulle tycka och tro det
 hur som helst är det ju aldrig en
näckdel
(?!)
att ha lite godis hemma
fast det här är ju inte hemma
och definitivt inte hemma hos mig
 men
vid vägen
by the way
är inte 
näckdelar
typ bröst, stjärt, framstjärt, petterniklas å sånt
?
ja, jag vet inte
 ja å om ja ändå inte vet så kan jag ju lika gärna lägga ner
 övrigt:
det kan bli bättre till i morrn
 
 
P U S S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Bilderna är helt suveräna, som alltid hos dig.
Å från och med nu ska jag sätta bokstaven "o" framför massa med ord. Barnvecka och obarnvecka har jag ju sett och nu oälska istället för att hata/avsky. Tackar för det du;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Kul att du gillar bilderna och det andra ska jag nog också börja med, låter smidigt å kul :)

Kommentera inlägget här :