GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN

publicerat i DAGENS;
christian!
ååhhh
tackar å det allra ödmjukaste
danke danke
förstår att min personlighet tarvar en å annan gratulation
 självklart är jag inte sen att be om förlåtelse
man har väl både vett och etikett och vet vad som sig bör
 själv har jag inte mycket till åsikter
och skulle det mot förmodan uppkomma en å annan synpunkt i mitt inre
och tränga på för att slippra ut genom min synnerligen
smala, mycket smala trut
kan jag, som min ödmjukhet bjuder, alltid hålla tillbaka
och ge de visa och kloka tolkningsföreträde
(dock kan jag tänka mig att byta ut bearnaise mot sushi )
 men vann som väl var en säker seger över mig själv
därav inget skryt what so ever
nävva
 och 
ja
så var det
jag visste
.
.
.
jag vet
.
.
.
jag kommer alltid att veta
 övrigt:
vis man är aldrig ensam
 
 
 
M EM E N T O    M O R I
   

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

He he bearnaise är ju gott!

2:a kommentar, skriven , av Åke:

Å grattis såklart!!! Å Sean den där fina staden 👍

3:e kommentar, skriven , av Christian:

Jessica:
Är den välgjord så :)
Åke:
Ja visst är det vackert! :)

4:e kommentar, skriven , av Åke:

Jag kommer på så här efteråt att jag skulle skickat en blomma... men jag tänkte till att ett missförstånd lätt med vissen blomma och Postnord inte skulle vara en trevlig kombination 😉

5:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Du är bra snäll du....men det går så bra ändå! :)

Kommentera inlägget här :