MITTIVECKANKUL - VAD DÅ ONSDAG

publicerat i DAGENS;
när vädret ute 
är grå å trist
är det bra att känna en
humorist
typ
mig
nä vars
är inte mycket till
humorist
däremot är jag inte helt
borta
vad gäller att
hitta å spara
roliga bilder å sånt
de här krokodilbilderna
hittade jag på
facebook 
tycker de är värda att
sprida
ty
de är 
unika
jag har en toppensvärmor
men för er andra
följande skämt är väl inte helt
nytt
men ändå
alltid kul
på nått
sätt
ni som varit på diverse
idrottsevenemang
har säkert varit med om
liknande
när vissa platser var
slutsålda
alternativt för
dyra
avslutar med en av de sista veckornas
höjdare
dagen idag
har varit
en
småtrevlig dag

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Teckningarna med krokodilen är ju helt suveräna. Gillas skarpt. Å japp, du är verkligen en baddare på att hitta roliga bilder på nätet. Det är jag själv urkass på faktiskt. Men att gräva fram fakta är jag duktig på;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Egentligen är det inget jag letar efter, de bara läggs ut på facebook av en massa folk (arbetslösa?!?)

Kommentera inlägget här :