DET ÄR INTE LÄTT.......

publicerat i DAGENS;
jamen hur svårt
ä r
inte det
och då saknas ändå den tredje visdomen
"säg inte allt du vet"
 
måste erkänna att det varit mitt gissel
min klump i halsen
min blyväst
mitt ok
min last
 
hela livet
eller
de år jag minns
i alla fall
 
det
ä r
svårt att inte se allt elände
överallt, runtomkring
i världen
på nära håll
 
 b l u n d a    d å
 
visst
kan man ju göra
men öronen
hur gör jag med dom
???????
inte lätt att stänga igen
 
hålla för
 
visst
 
men det ser lite töntigt ut
samtidigt ganska så hindrande
i arbetet
samt i utförandet av andra vardagliga sysslor
 
 
och att inte säga allt man vet
 
alltså
det
ä r
inte
l ä t t
att va` ödmjuk
jag menar
visst har man väl fel
ibland
 
kanske
 
eller
snarare
inte
 
visst är man väl inte
felfri
men
ä n d å
så gott som
duger väl bra
 
inte vill man väl skryta
 
jo
det vill man
ibland
 
men ingen vill
lyssna
 
tur man har egen blogg
 
då kan man
härja vilt
 
inte oemotsagd
finns ju alltid möjlighet att
kommentera
 
men
det är ju bara att
 
klicka
 
bort
 
hihi
 
 övrigt:
har man tur kan man få läsa ett allvarligare inlägg
om ovan nämnda personliga laster
nån gång
 
 

P U S S
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

På Aspergerkursen jag gick (lillebrors 7-åring har light) fick jag lära mej ett nytt! "Säg vad du menar och mena vad du säger" inte heller helt enkelt=))

2:a kommentar, skriven , av Kenneth:

felfri ja det var nog ett tag man kände sig sån :)

3:e kommentar, skriven , av Life of Johanna:

Talande bild den översta och bilden på bullarna mums

4:e kommentar, skriven , av Life of Johanna:

Glömde och svara på din fråga om klicka här och så hamnar man där.

Skall försöka förklara. När du skriver ditt inlägg så kan du välja och markera ett ord och länka. Det finns en liten symbol som ser ut som en kedja, klicka på den, så kan du skriva in en länk och sedan skall man väljamål, då väljer man öppna i annat fönster och sedan klickar man på bifoga, så har man en länk :)

Testa och se, om det inte går, så gör jag gärna ett inlägg :)

5:e kommentar, skriven , av christian:

Jessica:
Nej, den har jag inte hört förut, men borde väl gälla alla människor....;)
Kenneth:
Ja du, det har man väl aldrig varit och lär man aldrig bli!
Johanna:
Tack, snällt av dig med förklaringen, det måste jag testa sen!:)

Kommentera inlägget här :