ÄR DET PÅSK SÅ ÄR DET

publicerat i DAGENS;
tycker tydligen somliga
men 
nu är det över
för den här gången
fast lite chicken blev det trots allt
igår
nytt recept, fräscht, gott, annorlunda
men
svårt att se filébitarna under
primörtäcket
eller hur
kan inte låta bli att dela med mig av
en å annan
historia
ett gott skratt förlänger livet
å
muntrar upp en måndag som denna
ovanstående är lite genial tycker jag faktiskt
nedanstående enbart kul helt enkelt
lite annat måndagskul är från min
herregud & co almanacka
en liten tanke som är värd
att ta med sig uti 
arbets (?) livet
 
det svåra med att göra ingenting
är ju att veta när man är
klar
dagen idag
har varit en
måndag
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Du är aningen sen ute Christian, Påsken har varit över i en vecka;-)
Ankan i första bilden såg ut som om någon velat strypa den;-) Nej, jag skämtar bara, den var riktigt söt;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Va?!? Påsken är slut?!? Har jag missat nåt?!? :)

3:e kommentar, skriven , av Åke:

Vilken läcker grönsaksröra... vad kan det vara? Busschafören bara så bra 😂😂 ett gott skratt förlänger livet helt klart, nu fick jag läsa denna på en tidig lördag, men det gör inget, lika kul ändå 👍

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Längst ner ligger det sockerärter, sedan kycklingfiléer, sedan senapsvinägrett, sedan rädisor och gräslök..... :)

Kommentera inlägget här :