NUMRERAT

publicerat i DAGENS;
 
kul å adekvat utsmyckning i mora
min goa almanacka levererar dagligen
27/2
man behöver inte mask och slängkappa
för att göra skillnad
med det ser coolt ut
tror ändå att jag avstår en
stålmannendräkt alternativt läderlappsdräkt
den sitter åt
för hårt
i grenen
 23/2
tänk om man kunde stryka det där
med hur livet borde vara 
och bara låta det vara
som det är
det köper jag rakt av
ju mer människan strävar efter lycka
desto olyckligare blir människan
var nöjd med det du har
typ
22/2
världen behöver människor 
som skuttar och skrattar
Japp
alltid
det är därför jag älskar att titta
på trygga lyckliga barn
inget gör mig gladare
24/2
om du vill vara rebell
var snäll
svårt när man är född burdus
fast
åldern tar ut sin rätt
vill säga
man blir visare med åren
fast
ibland kan det rinna över
ändå
28/2
(dagen som idag är alltså)
alltså jag skulle kunna sluta äta 
choklad
men jag är inte den som 
ger up
den satt som en smäck
här hemma hos mig
har precis kommit ut som
chokladmissbrukare
måste bara ha
dagligen
å
har jag hemma 
äter jag
måste jag äta
jag erkänner
jag är beroende av choklad
typ
hej, jag heter christian
och jag är chokladioman
dagen idag
har varit en
bra dag
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Här kan jag bara säga "vilka helt underbara bilder". Ser inte relevansen till texten, men det gör inget;-)

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Hahaha, finns ingen :)

3:e kommentar, skriven , av Åke:

Jag passerade Mora i fredags på väg till lillebror i Torsby och hem i går genom Mora... (måndag) Var du där? Åkte du?

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Nä nä, vi hejade på dottern när hon åkte tjejvasan för nån vecka sen, det är bara bilderna som ligger efter :)

Kommentera inlägget här :