GOOD BAJS

publicerat i DAGENS;
sorry alla blogglovers
pga
otillbörlig användning av mitt privata blogginnehåll kommer
professor deutsch
att byta
forum
.
.
.
annan bloggleverantör
annat bloggnamn
annan design
.
m e n
.
samma
roliga     allvarliga     konstiga     besvärliga
innehåll
du
som inte är personligt utvald
v ä n
med mig och via facebook har tillgång till bloggens automatiska aviseringar
skriv till mig
(här eller via mejl)
så fixar jag till det 
.
.
.
vänligast
professor deutsch
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

Spännande! Ska bli roligt att se vilken plattform du har valt och vad din blogg kommer att heta framöver.
Ja, du har ju min mejladress om du vill att jag följer dig även i framtiden.
Annars kan du ju bara länka till din nya blogg från den befintliga bloggen.

2:a kommentar, skriven , av Christian:

BP:
Jag kommer inte länka, för att slippa bli "förföljd av dubiösa" användare...så jag hör av mig till dig :)

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Skulle gärna fortsätta läsa din roliga och speciella blogg, om möjligt.

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Maria: Då skulle jag behöva en mejladress eller annat så jag kan skicka den nya blogglänken till dig, vill inte att nån obehörig läser det här....

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Ja min mejl är [email protected]

Kommentera inlägget här :