DET GÖR ONT NÄR SCHEMAT BRISTER !


 
Inte nog med att höftböjare, ljumskar och alla möjliga muskler (varav en del på ställen där man aldrig trott att det ens fanns några), smärtar (OBS: det har INGET med åldern att göra!) under och efter löpning & träning. NÄHÄ, då ska man åka på en "influensa" också till råga på allt, med feber och hela baletten. Något jag inte drabbats av sen.......ca. artonhundrakallt när elden frös i spisen!
 
NU, när jag ÄNTLIGEN, för FÖRSTA gången i livet följer ett "TRÄNINGPROGRAM", för att känna mig ännu bättre förberedd inför ett officiellt lopp än nånsinn förut (eller överhuvudtaget förberedd om man så vill...).
 
Vad göra?
Jo! Efter "Tips från coachen" är det bara att hoppa allt vad träning heter och vänta på det fullständiga tillfrisknandet.
Sen, ja SEN, kan man träna som vanligt igen.
De missade passen/träningsenheterna då?
Blir det nåt nytt rekord?
Who knows?!
Who cares?!
I värsta fall (alltså om det mot förmodan & förväntan inte skulle gå så bra) har jag ju i alla fall något att skylla på......
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: