HANAR & HONOR OCH HONOR & HANAR

publicerat i DAGENS;
 råkade av en slump se lite av en s.k. debatt på tv
man diskuterade tydligen dejting
mansbild, kvinnobild
förväntningar på varandra i ett eventuellt förhållande
 enligt de s.k. experterna
en sexolog och en raggarexpert (eehhhh??????)
vill dagens honor ha en mjuk omhändertagande hane
som "gör sitt" därhemma
ingen närmare förklaring vad "sitt" är
men
antar det rör sig om det gamla vanliga
disk, städning, laga mat med mera
det babblades även en hel del om honors högre utbildning nuförtiden
hur det påverkar
man är inte längre beroende av hanarna
honorna har då automatiskt också högre krav på hanarna
pappalapapp
som
der deutsche säger så träffande
trams typ
nåväl
kontentan blev i alla fall att
drömhanen ska vara mjukis
so far so good
b u t
sex vill de ha med tatuerade macho hanar
allt enligt de s.k. "sexperterna"
det hade t.o.m. visat sig i undersökningar
att
lierade honor inte har sex med sina hanar
de vill helt enkelt inte
de vill bli påsatta av rejäla alfahanar
slutsatsen blir då att hanar och honor bytt roller efter flera många hundra år
hanen sköter "sitt" därhemma
honorna lägger ut sig för tatuerade machohanar
snacka om utveckling
gudrun & fy
(eller heter det fi)
borde slå glädjevolter
 nog för att man inte förstått sig på honorna förut men nu
? ! ? ! ?
tur att man har hittat sin hona
fostrat henne efter bästa förmåga
(och tvärtom också naturligtvis)
och i ärlighetens namn
vad är problemet
? ? ? ? ?
varför göra det enkelt när man kan komplicera det
t y p
ibland kanske det är så enkelt att man bara måste bestämma sig
nu jädranamma är det du och jag
!
du är min hona
jag är din hane
!
livet ut
!
punkt slut
!
tacka vet jag kulturer där föräldrarna bestämmer...
 
fast den enklaste lösningen
in my eyes
och vilken väldigt enormt många redan anammat i vårt avlånga land
det land som procentuellt sett har absolut outstanding flest ensamhushåll
är honornas två friska tassar
 bra hona reder sig själv
typ
 
övrigt:
bra karl också......
...tror jag....
 
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ake:

Aha du HS fostrat din hona... då ligger jag kraftigt i lä 😱😱😱

2:a kommentar, skriven , av christian:

Åke:
Det tror jag inte...det är väl hon som tror att hon bestämmer eller ?

Kommentera inlägget här :