FEST VAR DET HÄÄÄÄR !

publicerat i HELGENS ALLEHANDA;
med alkoholfri öl
? ! ? ! ?
ja, tänka sig
 det gick alldeles utmärkt
min dryck var faktiskt det närmaste alkohol vi kom
de andra sugarna
tillika kräftätande gästerna
hade mineralvatten eller läsk
 nubbe då
nej
inte det heller
nu har undertecknad inte druckit nåt starkare än fulöl på nästan hela sommaren
man vill ju inte äventyra formen
alkohol bryter ner det man bygger upp under sin träning
så....
 men vi hade sannerligen roligt
ä n d å
kan man tänka sig
ja
det kan man
och inte nog med det
vi kommer ihåg allt vi gjorde och sade
 nu sade vi inte så mycket precis
alla hade fullt upp med suget
det är en riktig kraftakt att äta dessa röda skaldjur
 men 
g o t t
så in i bomben
allt gick åt
alla var nöjda
efterrätt nästa
 glass och maränger samt dotterns magnifika frukttårta
det här åbäket hade nästlat sig in bland gästerna också
 nästlat in å nästlat in
det är ju egentligen husdjuret bosse
men ligga på bordet
? ! ?
jag vet inte riktigt..........
 som ni ser var det enda som var full 
m å n e n
jag är tacksam och glad att jag får ha det så tillsammans
med hela tjocka släkten
och lite stolt faktiskt
dessutom skrattade vi gott och mycket
nedan ännu en fin bild från vår alternativa
(icke svenska?)
kräftskiva
 
 
p.s.
däremot kom det ingen till min alternativa
p r y d p a r a d
nå ja
de var väl helt enkelt
f ö r
pryda
övrigt:
nedräkningen har börjat
 
 
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Nedräkningen till vadå??
Kräftor är gott som tusan
Prydparaden... var du där??

2:a kommentar, skriven , av christian:

Jessica:
Nedräkningen inför nästa lördag, Helsingborg Maraton! :) Prydparaden var jag synnerligen ensam på....... :(

Kommentera inlägget här :