GAMMAL GUBBE

publicerat i DAGENS;
om man googla på
"gammal gubbe"
och nedanstående bild dyker upp som nummer fyra
! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?
då har någon skitit i det blå skåpet
minst
Bildresultat för gammal gubbe
mina vård & omsorgselever tillika blivande undersköterskor
gör grupparbeten som ska redovisas hjälp av en powerpoint
har man då en fallbeskrivning på kalle 86 år
får man tipset av läraren att googla efter någon passande bild
men
att samma lärare dyker upp som ett av de första alternativen
är väl det absolut minsta man förväntar sig
? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?
Bildresultat för gammal gubbe
gubben ovan kom direkt efter mig som bild 5
det är väl en sån typ man hade önskat sig
förväntat sig
i första, andra........
...tremiljarderfemhundramiljonersextiotrehundratusenfemhundraelva...
hand
 
nu funderar jag starkt på att stämma google
 undrar om jag ska skicka med min senaste selfie
 så de får se....
 övrigt:
nostalgiveckorna fortsätter
 
 
P U S S
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :