ÄNTLIGEN FREDAG

publicerat i DAGENS;
som vi har längtat
eller
?
 var en snabbis och handlade igår
så nu har jag väl solsken så jag klarar mig över helgen i alla fall...
skuggan får jag handla senare i sommar 
när solljuset blir allt för påträngande
 kanske smart att inte ta ner den här än på ett tag
april i sverige 
typ
 som ni kanske förstår är det här en liten fotokavalkad
från ett av våra flitiga besök i götet
2014 tror jag bestämt
 en egen parkeringsplats
med egen hänvisningsskylt
d e t
tycker jag vore
s t å n d s m ä s s i g t
för 
undertecknande pedagog
.
.
.
.
får väl äska det i nästa löneförhandling
 övrigt:
ha nu en underbar helg
och
njut av den första vårsolen
 
 
 
P U S S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ake:

Dom där skyltarna kommer BP att älska 🤗 Fredag ja ❤️

2:a kommentar, skriven , av BP:

Hahaha! Visst har jag min egen fotoutmaning "Skyltsöndag" på just söndagar, men du väljer att lägger upp en "Skyltfredag i stället". Himla roliga skyltar! Så om du blir sugen att delta på söndagar framöver är du mycket välkommen:-)

PS. Sitter aldrig i skugga i Sverige, men väl utomlands då temperaturerna är tio grader högre (minst) än här hemma;-) DS.

3:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Vårsol låter toppen!

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Åke:
Du fick visst rätt....
BP:
Åke tippade att du skulle gilla skyltarna...
Jessica:
Ja, visst gör det....för tillfället går det inte att kommentera på din blogg vet inte varför...

Kommentera inlägget här :