SEGA RÅTTOR

publicerat i DAGENS;
kanske ni tyckte om gårdagens inlägg
nåväl
bilden ovan har varken med
råttor eller nåt segt att göra
varför då detta foto
?
ja
varför inte
? ! ?
alltid retar det nån
.
.
.
som allt annat
 synd att människorna inte har lite mer
glimten i ögat
måste vara jobbigt att vara på jakt hela tiden
 överhuvudtaget är det tänkvärt
hur det har blivit
i mångt och mycket
.
.
.
 apropå mycket
det grillas mycket så här års
kanske inte just nu pga brandrisken
men annars
och visst är väl det ett typiskt svenskt sommarnöje
g r i l l n i n g
 det gäller bara att hitta variation
man kan inte bara grilla
kött
kött
och
kött
kanske en och annan 
wurst
 själv varierar jag med exempelvis
flintasteak
nä vars
it`s just a joke
lax
laxpaket
färsbiffar
grönsaker
fläsk
 ja ja jag vet
det är ju också kött
typ
men annorlunda
.
.
.
kassler
&
falukorv
kan också rekommenderas
 övrigt:
imorron får det väl
dagen till ära
bli lite
g r i l l n i n g
 
 
 
P U S S
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

The Australian Barbecue Company - ser ut som att den internationella matmarknaden kommit till Örebro. Du som verkar vara sugen på korv kan då köpa korvar lagade över öppen eld. Självklart är det ett tyskt företag som lagar korvarna. Min man som älskar just korvar men även jag brukar alltid köpa ett antal där.
Tågsignalen gillade jag. Ett ansikte eller en döskalle beroende hur man ser det;-)
Annars toppen bilden:-)

2:a kommentar, skriven , av Ake:

Inte en seg råtta så långt mitt blå kan nå... jag gillar sega råttor 😉

3:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Måste få grilla snart!!!

4:e kommentar, skriven , av Christian:

Jessica:
Just nu är det för stor brandrisk här hos oss, men snart så kör vi igång igen....
Åke:
Nä, rubriken hängde ihop med inlägget från dagen innan
BP:
Tyvärr har den inte kommit hit, det var i Halmstad förra eller förrförra året....

Kommentera inlägget här :