20190115 GODER AFTON

publicerat i DAGENS;
nej nej
dessa drycker drickes inte
i afton
dessa ädla droppar
dracks i lördags
efter ännu en hockeyförlust
märk väl 
det handlar om julöl
prisfråga:
hade jag själv glömt
eller
hade frugan gömt
? ! ?
no matter what
de var icke i min smak
dessa drycker däremot 
är helt i min smak
proteindrycker
lämpliga att intas
after jogg
eller
after gym
köpte 20
10 sek styck
annars
ca. 16.90 st
i afton julgransplundring hos 
bästa dottern
ingen fiskdamm
ingen dans
men
varma mackor å sallad
gottgottigottgott
kan inte låta bli
några nidbilder 
kan väl aldrig va`fel
som man bäddar....
typ
idag
har varit
en bra dag
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BP:

6 gravöl efter ytterligare en förlust för ditt favo lag hade nog kanske behövts. Å IPA som smakar sååååå himla gott! Proteindrycker har jag aldrig druckit, vilket kan bero på att jag inte motionerar. Å när jag spelade fotboll fanns det bara Dextrosol;-)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

BP:
Känns tröstlöst med hockeyn just nu...... Dextrosol har jag alltid med mig när jag är ute å joggar utifall att :)

Kommentera inlägget här :